czwartek, 17 grudnia 2015

Wolność



"Postaraj się uwolnić od negatywnych ludzi. Pozwól odejść tym, którzy już odeszli. Daj tym, których nie znasz równie szanse. Okazuj wszystkim szacunek i dobro. Akceptuj ludzi takimi, jakimi są. Zachęcaj i wspieraj innych. Bądź doskonały w swojej niedoskonałości. Rób małe rzeczy dla innych codziennie. Zawsze bądź lojalny. Utrzymuj lepszy kontakt z ludźmi, na których Ci zależy. Dotrzymuj obietnic i mów prawdę. Dawaj to, co chcesz otrzymywać. Mów, co uważasz i uważaj, co mówisz. Pozwól innym podejmować swoje decyzje. Mów trochę mniej i słuchaj o wiele więcej. Odpuść małostkowe sprzeczki. Dbaj o swój związek sam ze sobą. Zwracaj uwagę no to, kto jest Twoim prawdziwym przyjacielem. Ignoruj niekonstruktywne i raniące komentarze. Życie nie jest bajką, więc zawsze bądź gotowy do walki, ale jej nie wszczynaj."
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Kontaktuję się z nim i stało się to nawet szybciej, niż mogłem sobie wymarzyć. Dziękuję za poświęcenie czasu na wysłuchanie mnie i odpisanie na wszystkie moje e-maile, doktorze Agbazara. Znowu czuję siłę emocjonalną. Wróciła mi pewność siebie i jasno widzę swoją przyszłość. Jestem na zawsze wdzięczny za twoją pomoc w ponownym zjednoczeniu mnie z moim starym kochankiem, który rozwód zostawił mnie wiele lat temu dla innej kobiety. Sam zobaczysz, co mówię, kontaktując się z tym wielkim rzucającym zaklęcia, doktorem Agbazarą, pod adresem: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń do niego pod numer ( +2348104102662 ) i rozwiąż swoje problemy.

    OdpowiedzUsuń